Ali vsebinski marketing deluje?
| Članek je bil prebran 1.330 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Odgovor na zgornje vprašanje je odvisno od tega, kaj in koliko smo pripravljeni vložiti v vsebinski marketing. Tisti, ki tovrstno obliko marketinga razumejo kot navadno pisarijo ali zgolj kot sredstvo, da podjetje na svojo spletno stran, družbena omrežja ali blog dodaja vedno nove vsebine, v vsebinskem marketingu gotovo ne bodo bili uspešni.  Ker vsebinski marketing presega golo pisanje spletnih besedil in ker cilj tega ni samo SEO (optimizacije spletne strani), je potrebnega za to, da vsebinski marketing deluje tudi veliko časa, truda in seveda, znanja.

vsebinski marketingVsebinski marketing je namreč namenjen temu, da z obstoječimi in potencialnimi strankami podjetje vzpostavlja pristni odnos. Vsebine, ki nastanejo, tako niso namenjene neposrednemu prodajanju ali oglaševanju izdelkov / storitev, temveč je njihov namen ustvarjati dodajo vrednost, neke nove informacije, ki bodo uporabnikom (strankam) dejansko lahko koristile oziroma prišle prav.

Vsebinski marketing tudi ni nujno uspešen, če se osredotočimo na kvantiteto. Pomembnejša od količine na novo dodanih vsebin na spletno mesto je gotovo kvaliteta dodanih vsebin. Prav tako za uspešnost vsebinskega marketinga ni toliko pomembna dolžina napisanega besedila, kakor vsebina, ki jo delimo. Pri pisanju dobrih vsebin za vsebinski marketing je potrebno vselej izhajati iz uporabnika, ki te vsebine bere in išče določene informacije. Vsebinski marketing je tako lahko uspešen zgolj, če je ustvarjen iz vidika, kako lahko nekomu olajša življenje, pomaga in kako mu lahko kar najbolje služi.

Namen vsebinskega marketinga je, da na spletno stran pritegne uporabnike, jih na njej zadrži čim dlje časa, jih prepriča v to, da spletno stran oziroma podjetje začnejo spremljati, na koncu pa uporabnika prepriča, da naredi, kar želimo, da bi naredil (npr. nakup).

Vsebinski marketing torej gotovo deluje, če smo vanj pripravljeni vložiti dovolj truda, časa, znanja in energije..

© 26. 04. 2024 - millionclub. Oglaševanje.