Kaj je vsebinski marketing?
| Članek je bil prebran 1.531 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Vsebinski marketing oziroma trženje (angl. Content marketing) predstavlja razne marketinške strategije in tehnike, katere vse po vrsti v ospredje postavljajo vsebino. V grobem bi lahko vsebinski marketing razdelili na klasičnega in digitalnega oziroma spletnega oglaševanja, pri čemer se prvi povezuje s tradicionalnimi mediji, drugi pa z digitalnimi mediji ter komunikacijskimi kanali. Vsebinski marketing pogosto pomeni tudi preplet klasičnega in digitalnega. Za vsebinski marketing je pomembno predvsem to, kako so ustvarjene in nato posredovane vsebine.

content marketingKako deluje vsebinski marketing?

Vsebinski marketing strateško premišljeno in natančno izbira ciljno publiko. Glede na to, se nato premišljeno izbere še vsebino in na koncu tudi najbolj ustrezen komunikacijski kanal za posredovanje najboljše vsebine. Pri tovrstnem marketingu ciljna skupina nima splošnega vtisa, da gre za marketing. Bistvo je namreč v ustvarjanju za uporabnika zanimivih, poučnih, koristnih in informativnih vsebin, ki iz vidika trženja ne bodo delovale agresivno. Vsebine se do ciljne publike posredujejo preko kombinacije najbolj optimalnih komunikacijskih kanalov (za vsako ciljno publiko in panogo se določijo individualno).

Kaj pridobimo z vsebinskim marketingom?

Vsebinski marketing lahko na posreden način pomaga do večje prepoznavnosti, ugleda, ne nazadnje pa tudi do večje stopnje konverzije pri prodaji. S takšnim načinom komuniciranja z uporabniki, se ustvarja pomembno zaupanje in pripadnost (lojalnost) neki blagovni znamki. Vsebine, ki so posredovane do uporabnika, so mnogo več kakor klasični PR-članki. Gre za nekaj več kakor PR, saj vsebina uporabniku daje neko dodano vrednost, trženje je v tem kontekstu drugotnega pomena.

Preden se lotimo vsebinskega marketinga…

Glede na panogo se za posameznega naročnika vselej pripravi analiza trga, opredeliti je potrebno cilje in ciljno publiko. Glede na to se nadalje določi ustrezne vsebine in odloči za najbolj primerne kanale, preko katerih se bo vsebina posredovala do ciljnega uporabnika. Pripraviti je potrebno tudi koledar za objave vsebin. Vsebin je več vrst – tekstovne, video in avdio vsebine. Ko vsebinsko trženje steče, se spremlja, kako učinkoviti so posamezni komunikacijski kanali in se po potrebi strategijo prilagaja danim razmeram.

Vsebina je na prvem mestu

Če želi biti vsebinski marketing zares učinkovit, potem mora biti na prvem mestu vsebina. Pri vsebini se zahteva dodana vrednost, nekaj, kar uporabnik z njo pridobi. Če z vsebino dosežemo pravo ciljno publiko, potem nismo pridobili samo novih kupcev, ampak lojalne stranke, ki bodo našo blagovno znamko spremljale tudi v prihodnje. Z vsebinskim marketingom se ukvarja podjetje W3B, kjer vedo, kako ustvarjati lojalne ter zadovoljne stranke.

© 19. 04. 2024 - millionclub. Oglaševanje.