Je Google Adwords zares učinkovit?
| Članek je bil prebran 1.712 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Google Adwords je gotovo eden izmed najpomembnejših elementov uspešnega digitalnega oglaševanja. O njegovih nespornih prednostih in uspešnosti so si oglaševalci povečini enotni. Toda, ko se podjetje odloča za oglaševanje na spletu, se pred njega še vedno zastavi vprašanje: Ali je Google Adwords zares tako učinkovit, kakor pravijo?

RibaEna izmed nespornih prednosti in dokazov za njegovo učinkovitost je gotovo dejstvo, da Google uporablja kar 80% vseh ljudi na svetu, ki uporabljajo internet. To za podjetja pomeni predvsem to, da je tudi njihove poslovne partnerje in potencialne kupce najlažje in najbolj zanesljivo moč doseči preko Googla. Google Adwords je za podjetja zanimiv tudi zaradi nadzora nad porabljenimi sredstvi, namenjenimi za oglaševanje. Podjetje samo lahko določi, kako visok bo dnevni limit, prav tako pa Google ne postavlja minimalne omejitve porabe, temveč si to lahko nastavi podjetje samo. Tako je podjetje sam svoj gospodar, samo določa, koliko bo stal klik na ključno besedo in koliko je pripravljeno porabiti za Google Adwords oglaševanje nasploh. V primerjavi z email marketingom, malimi oglasi in bannerji oziroma spletnimi pasicami je Google Adwords mnogo bolj cenovno učinkovit. Dejansko gre za to, da podjetje Googlu plača le za izvedene klike svojih uporabnikov, kar pomeni, da podjetje plača le za realno izkazan interes. S tem se racionalizira stroške in poveča učinkovitost oglaševanja. Google Adwords omogoča tudi ažurno spremljanje ROI. Tako je na podlagi tega moč ugotoviti, kako se obiskovalci vašega spletnega mesta obnašajo, ko so na vaši strani, prav tako pa lahko vidite, koliko obiskovalcev je tudi opravilo nakup katerega izmed ponujenih izdelkov.

Če za ponazoritev učinkovitosti Google Adwordsa vzamemo še primer: če je začetna investicija 1000 eur, ceno na klik pa določimo 1 eur, to pomeni 1000 klikov. 100 opravljenih nakupov pomeni v tem primeru 10% stopnjo konverzije, pri čemer je povprečna vrednost nakupa 100 eur. To bi pomenilo, da s 1000 evri začetne investicije zaslužimo 10.000 eur. To vsoto lahko delno ponovno investiramo v oglaševanje in poskrbimo za učinkovito povečanje začetne investicije.

© 29. 03. 2024 - millionclub. Oglaševanje.