Domov Oglaševanje na iskalniku Google
Oglaševanje na Googlu je pomemben del oglaševalske kampanje, saj večina ljudi danes uporablja svetovni splet. V Sloveniji tako internet uporablja kar 71 % prebivalstva, kar pomeni, da brez oglaševanja na iskalniku Google zanemarjamo velik in pomemben del naših potencialnih kupcev ali strank. Toda poglejmo si, kako sploh deluje oglaševanje na Googlu?
Cilj oglaševanja na Googlu je povečati obisk in tudi prodajo. Pri tem se je najbolje obrniti na katero izmed oglaševalskih agencij, ki se ukvarja tudi z digitalnim oglaševanjem. Postopek za uspešno oglaševalsko kampanjo na Googlu se odvija v nekaj ustaljenih korakih:
- Analiza spletne strani – najprej se naredi analiza spletnega mesta, ponudbe izdelkov ali storitev in se na podlagi tega določi ključne besede. Izbira ključnih besed je zelo pomembna, saj večina uporabnikov spleta neko spletno stran najde ravno po določenih ključnih besedah, katere vtipkajo v iskalnik Google.
- Zakup ključnih besed – naslednji korak je torej zakup izbranih ključnih besed in priprava optimiziranih, privlačnih spletnih oglasov, ki vsebujejo povezavo do vašega spletnega mesta. Oglasi se v iskalniku Google prikažejo na vrhu ali pa na desni strani iskalnika.
- Večina potencialnih kupcev uporablja Google – v Sloveniji tako ta iskalnik uporablja kar 95 % uporabnikov spleta. Ko torej potencialni kupec v Google vtipka katero koli izmed ključnih besed, ki ste jih zakupili, se na prvi strani med zadetki pokaže oglas s povezavo do spletnega mesta. Povezava je pomemben element oglasa, saj na ta način potencialni kupec dobi največ pomembnih podatkov o ponudbi podjetja.
- Vrstni red prikazanih oglasov – za neko izbrano in zakupljeno ključno besedo se seveda lahko prikaže več oglasov raznih podjetij. Na vrhu se v Googlu vedno prikaže tisti oglas, za katerega podjetje plača največji znesek za klik na oglas. Prav tako je za vrstni red oglasov pomembna relevantnost vsebine na spletni strani, na katero napotuje oglas. Običajno strokovnjaki zato priporočajo, da se kampanjo dnevno optimizira in se poskrbi za najboljšo možno izpostavljenost oglasov.