Domov Kako se prijaviti v Poslovni BankaNet?
Poslovni Bank net je spletna banka za poslovne uporabnike pri Novi KBM. Za takšno spletno bančništvo se lahko odločijo vsi tisti, ki imajo pri Novi KBM odprt poslovni račun in bi želeli svoje bančne storitve opravljati tudi preko spleta. Takšno poslovanje pomeni prihranek denarja in časa, prav tako pa je mogoče bančne storitve uporabljati tudi, ko fizična poslovalnica banke ni nujno odprta. Na ta način imajo uporabniki veliko svobode, po drugi strani pa popoln nadzor nad vsem poslovanjem na poslovnem računu (ali računih) podjetja.
Mnogi uporabniki so se že začeli zavedati, da je spletno bančništvo sodobna oblika finančnega poslovanja, ki v marsičem povsem nadomešča klasično bančno poslovanje. Klasično bančništvo namreč pomeni določene delovne ure, ko je banka na voljo, veliko papirnega poslovanja, čakanja v vrstah, dražje stroške za obdelavo nalogov, itd. Prednosti, ki jih s sabo prinaša spletno bančništvo je tako gotovo prihranek denarja in časa, manj izgubljanja časa za čakanje v vrstah, hitrejše poslovanje, manjši stroški, varstvo zasebnosti in podatkov o računih, popoln pregled nad dogajanjem na računu, nadzor nad bančnim poslovanjem poslovnega računa in še kaj. Zato ne preseneča, da se za Poslovni Banka Net odloča vse več uporabnikov. V nadaljevanju preverite, kako poteka prijava v poslovni Bankanet!
Za uporabo poslovnega Bankanet-a uporabnik potrebuje osebni računalnik, potrebno programsko opremo in dostop do spleta.
- Najprej na banki Nove KBM uporabniki zaprosijo za uporabo Poslovnega BankaNeta.
- Nato izpolnijo pristopnico, za lažje izpolnjevanje le te, pa so v splošnih pogojih tudi obrazloženi posamezni izrazi.
- Pristopnico je potrebno v celoti in natančno izpolniti, nato pa podpisati. V poslovalnico banke jo lahko odda zakoniti zastopnik družbe. Zraven se priloži tudi pooblastila.
- Zastopnik družbe lahko pooblasti eno ali tudi več fizičnih oseb, katerim je s tem dovoljeno upravljanje storitev na poslovnem računu z uporabo Poslovnega Bankaneta. Pooblastilo mora biti pisno, z njim pa lahko pooblaščena oseba v imenu opravlja storitve na računu družbe oziroma podjetja.
- Pri tem se v pristopnici ali pooblastilu določi, za katere naloge bo pooblastil osebo – pooblaščenec ima namreč lahko pooblastila le za vnašanje plačilnih nalogov in paketov, lahko pa so njegova pooblastila širša in ima dovoljenje za podpisovanje nalogov in paketov. V imenu družbe je lahko pooblaščena ena ali več oseb.
- Po oddani pristopnici in pooblastilu, banka nato odobri pristop k Bankanetu.
- Banka o tem tudi obvesti zakonitega zastopnika družbe in uporabnike poslovnega Bankaneta. To običajno naredi v 7 dneh od tega, ko je prejela vso dokumentacijo.
- Da bi uporabnik lahko začel Banka net tudi uporabljati, na banki prejme ovojnico, v kateri je uporabniško ime in geslo PIN, poleg pa še ovojnico, v kateri se nahaja identifikacijska kartica SecurID.
- Ko uporabnik to v poslovalnici banke prejme, je pripravljen na uporabo poslovnega BankaNeta. Uporaba te spletne banke je dovolj enostavna in intuitivna, da se v njej znajdejo tudi tisti, ki dotlej še niso poslovali z banko na tak način. Za uporabnike so na voljo tudi navodila in pomoč, če se v spletni banki slučajno ne znajdejo.
Tukaj se lahko prijavite v Poslovni BankaNet!
Preberite si tudi, kaj je to medijski zakup – več!