Optimizacija spletnih strani je postopek, ki se ga pri uspešni predstavitvi na spletu poslužuje vedno več podjetij. V zadnjem času postaja še toliko bolj jasno, zakaj je visoka pozicija neke spletne strani tako neposredno povezana z uspehom določenega podjetja in njegovo prodajo. Visoko pozicijo v iskalniku namreč človekovi možgani enačijo s kvalitetnejšo ponudbo.
Čeprav seveda v praksi to ni nujno, človekovi možgani v veliki večini primerov delujejo na ta princip. Med zadetki so zanje navadno relevantni prvi trije ali prvih pet rezultatov, pri čemer se zaupanje v sposobnosti in kvaliteto nekega podjetja manjšajo s padanjem mest na poziciji. Le malokdo zaupa podjetju, ki je na primer prvo na drugi strani med zaupanimi zadetki, še manj se odloči pri takem podjetju kupiti izdelek ali storitev. Biti med prvimi za človeka pomeni biti med najbolj kakovostnimi. Človekovi možgani so v tem smislu močno povezani z optimizacijo spletnih strani. Spletna stran podjetja velja danes za najbolj pomemben prvi stik potencialne stranke z določenim podjetjem. Spletna stran pa je tudi kanal za komunikacijo, preko katerega lahko podjetje dosega svoje kupce. Optimizacijo spletnih strani je zato treba razumeti kot način, kako spletno stran nekega podjetja, katerega stran se optimizira, čim bolj približati ljudem – uporabnikom svetovnega spleta. Optimizacija zato ne pomeni le pozicije, temveč predvsem bližino.
Čeprav kvaliteta ponudnikov ni nujno povezana z njihovo pozicijo v iskalnikih in torej z uspešnostjo optimizacije njihove spletne strani, je to še vedno prevladujoč kriterij, po katerem uporabniki spleta interpretirajo rezultate, s katerimi jim postrežejo iskalniki. Poskrbite, da boste prvi tako in drugače – na iskalnikih in v kvaliteti.